Ads

Pages

Monday 6 August 2012

Update bertunang

Ok..
Sedih sebenarnye ni..
Aku dr ujung taun lepas da beli kain utk langsir baru rumah.
Disebabkan mak sedare aku pandai menjahit,dan sbbkan taknak mengecilkan hati kalau kite upah org lain,maka aku serahkan kain2 langsir tersbut utk maksedare jahitkan.

Tapi..baru aku tau..dalam sebulan lepas baruu die nk start menjahit..tu pon lepas aku suruh mak aku tanyekan n gtau nk gune time raye,ade org nk dtg.Aku faham sbenarnye ,mak sedara aku tak berapa sihat.Tapi,kalau tak larat,ape salahnye ckp kan..td baru dapat kain lansir.Kepala langsir tak siap lg.dan paling sedih,ukuran langsir tak sama!

Aku dah bebel2..Tp takpelah,dah jadi kan..tgh fikir mcm mane nk betulkan nih.
Ok.lupekan hal sedih.

Sekarang nk tunang.Barang nk tunang mmg simple ya amat,buat las minit pon xpe.hakhakhak.
Dan lg satu bende penting.Mekap tunang.

Nk mekap sendiri je boleh??

Aku tnye kawan aku,yg pandai la mekap gak,pengalaman tak smpi setaun,gmba org yang die da mekapkan yg diletak kt fb pon tak smpi 10 org lg,pastu tak berape cntik.Die cas 160.
Aku rase...dari aku bg 160 tu kt die,baek aku p beli foudation estee lauder yg aku nak sgt tu ke..ape2 barang mekap lah.aku mekap sndiri.
Aci tak?

No comments:

Post a Comment