Ads

Pages

Wednesday 1 August 2012

Engangement preparation (1)

Sebenanrnye plan asal aku,aku taknak ade tunang-tunang,risik-risik ni..
Tapi yelah kan,aku paham lah perasaan family aku sbb aku ni kan anak perempuan first,mestilah dorg nk merase pengalaman anak kene risik n tunang semua tu kan.

Aku mengikut.TAPI,dengan syarat.Aku taknak besau2 beno majlis tu nnt sampai nak pggil sedare mare yg jauh2 yang aku sndiri pon tak rapat sbb aku dgr dah ure2 nak paggil pakcik ni lah,pakcik tulah...Bagi aku,bertunang tu,tak payah diheboh-hebohkan sgt,majlis walimah tu mmg perlu diwar-warkan.

So,aku ngn si dia pergilah ke Semua House time puasa 1st day hari tu.Manusia punyelah ramai.Dahla puasa.Bajet org 1st day puasa sume dok umah diam2 je.hehe

Mmg aim nk cari dulang,n barang lain macam telekung ,baju melayu sume. tu.Tapi tak semua yang dapat dibeli..
Ramai org cakap kt Semua House (SH) harga murah compare dgn pergi ke Nilai..Hasil carian google blog B2B,sampai2 je SH aku terus serbu 3 kedai,Sin Yin,Sayang tak igt nama penuh , dengan Reben pun tak ingat nama penuh.

Tak sure lah harga die murah ke mahal sbb mmg tak compare pon kt Nilai tu..Kitorg mmg beli je...
Harga dulang yang kaki tinggi tu, RM18 kot tak silap.Kalau takde kaki lansung,tak sampai 10.Pastu,kalau dulang ade kaki,tp kualiti die kureng sikit dalam Rm13.

Gambo nnt lah kite tepek.hehe

Murah ke tidok?

No comments:

Post a Comment